Kwitnące sady, najsmaczniejsze jabłka, rzeka Pilica, dwory i pałace… długo można wymieniać atuty Powiatu Grójeckiego. Nowo powstałe Biuro Promocji Starostwa Powiatowego w Grójcu chce wykorzystać te atuty do budowania pozytywnej marki miejsca w którym żyje ponad 100 tys. mieszkańców.
Jak mówi Starosta Grójecki Krzysztof Ambroziak Jesteśmy tak blisko olbrzymich aglomeracji – warszawskiej i łódzkiej, że powinniśmy podjąć działania po pierwsze budowania pozytywnej marki naszego Powiatu a po drugie tworzenia najlepszych warunków do tego aby odwiedzali nas turyści, przedsiębiorcy czy nawet ludzie szukający swojego nowego miejsca na ziemi. W takim spojrzeniu wtóruje mu również Członek Zarządu Andrzej Zaręba, który zawodowo i społecznie wielokrotnie miał i nadal ma do czynienia z kampaniami promocyjnymi: Takie działania mają również na celu pokazanie naszym mieszkańcom, że żyją w najpiękniejszej krainie, słynącej z różnych atrakcji zarówno w kraju jak i zagranicą. Nowoczesny samorząd musi myśleć o przyszłości, o rozpoczęciu budowania czegoś co być może trwa długo i nie jest spektakularne w ciągu roku ale przyniesie pozytywny efekt w ciągu kilku lat. Takie wyzwania chcemy podejmować, chcemy zmieniać pozytywnie nasz Powiat.
Myśląc o kreowaniu pozytywnego wizerunku Powiatu Grójeckiego Wydział Promocji Starostwa ogłasza wśród mieszkańców konkurs na PROMOCYJNE HASŁO I LOGO POWIATU GRÓJECKIEGO. Zależy nam na znalezieniu ciekawego i oryginalnego pomysłu, który zaproponują sami mieszkańcy, nie tylko zawodowi graficy czy firmy na co dzień zajmujące się tego typu działaniami ale i mieszkańcy – dzieci, młodzież i dorośli z naszego powiatu, z gmin: Belsk Duży, Błędów, Chynów, Goszczyn, Grójec, Jasieniec, Mogielnicy, Nowe Miasto nad Pilicą, Pniewy czy Warka. Dlatego też w konkursie nie jest najważniejsza super jakość graficzna projektów a pomysł, który będzie mógł być w kolejnej fazie „obrobiony” przez zawodowców w wyniku czego powstanie oficjalny znak promocyjny wraz z zasadami jego wykorzystywania.
Mimo iż zwycięzca może być tylko jeden, licząc na kreatywność i zaangażowanie mieszkańców organizator konkursu przewidział trzy nagrody dla wyłonionych przez Komisję najlepszych pomysłów na logotyp (3x500zł) i jedną nagrodę za najlepsze hasło (1x300zł).
Konkurs ma charakter otwarty, mogą wziąć w nim udział amatorzy i profesjonaliści, osoby pełnoletnie i niepełnoletnie.
Prace można przesyłać na adres Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. J. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, w terminie do 10 maja 2019 r. (obowiązuje data wpływu do urzędu) lub e-mail: promocja@grojec.pl
Szczegółowe warunki uczestnictwa i wymogi względem zgłaszanych prac są opisane w regulaminie konkursu, do którego link znajduje się poniżej.