Kolejne spotkanie Wareckiego Klubu Fantastyki i Gier za nami. Tym razem tak jak pisaliśmy wcześniej wzięliśmy na warsztat dwa kultowe systemy: Battletech-a i Wampira: Maskarade. Dwa światy z dwóch różnych epok i klimatów . Coś dla miłośników gier bitewnych i gier fabularnych w Świecie Mroku. A odbyło się to tak:
BATTLETECH:
Ostatnia potyczka w battletecha była dynamicznym starciem mechów. Początkujący gracz dowodził 4 mechami klasy medium zbudowanymi w oparciu o technologie sfery wewnętrznej. Bardziej doświadczony gracz prowadził 3 mechy klanowe. Minimalna przewaga sił był a po stronie początkującego gracza dla wyrównania szans i przyspieszania rozgrywki wszyscy piloci byli na takim samym poziomie wyszkolenia.
Początkowo pech w rzutach na inicjatywę spowodowały i z gracz kontrolujący sferę chował się w lasach i za górkami. Klany starały się zająć dogodne pozycje strzeleckie. Z racji ze czas gonił i walka pozycyjna do efektownych nie należy w pewnym momencie do natarcia ( niejako d poświecenia) został wysłany ShadowCat który nas swój Cel wziął Uziel-a 8s. wywabione z ukrycia wzięły na cel klanowa jednostkę lecz brak doświadczenia dowódcy spowodował iż jednocześnie odkryły się na pozostałe czatujące jednostki. Szaleńczy atak powiódł się niesamowicie gdyż iż ShadowCat został podziurawiony jak sito wytrzymał ostrzał zachowując pełna sprawność bajowa co odczuł po chwili przeciwnik. Fartowny starł najpierw z lasera a potem z AC20 wykonany przez Hunchback-a spowodował trafienie w głowę a zaraz potem wybuch amunicji w Dervish-u. Ostatnia tura również rozegrała się pod dyktando klanów które odstrzeli Bushwacker-a i kolejny raz położyły Uziel-a na ziemi.
Tak wiec nasze spotkanie pełne emocji dało nam wiele zabawy i pozwoliło szkolić umiejętności koordynacji działań kilku jednostek. Zapraszamy na kolejne spotkanie. Być może czas by na polu bitwy pojawiły się szturmowe 100 tonowe potwory
WAMPIR: MASKARADA
“Świat Mroku został otwarty, a jego wrota rzucają długie cienie na śmiertelników, nie zdających sobie sprawy z niebezpieczeństwa”
Wampir: Maskarada to bardzo klimatyczny i rozbudowany uniwersum/system z tzw. Świata Mroku, jest to gra wyobraźni, gra fabularna, gdzie gracz wciela się w przemienionego, wampira, który jako nocny łowca przemierza ciemne ulice, kluby w poszukiwaniu ofiary lub gdy sam nie będzie ostrożny sam staje się ofiarą. Świat wampirów jest, mieszanką, nowoczesności, walki, dylematów moralnych, upadku tradycji ale też próbą zachowania człowieczeństwa okraszoną dużą ilością gotyku i mroku. Jego wpływów sięgać można daleko w filmach: Wywiad z Wampirem, Blady, Pamiętniki Wampirów, Czysta Krew czy książkach Anny Rise, Stephenie Meyer czy Sapkowskiego.
Nasze spotkanie zaczęliśmy od dłuższego wstępu, który nakreślił wizję tego mrocznego universum, gdy okazało się że nikt nie uciekł z przerażenia , przeszliśmy do tworzenia postaci i wyboru odpowiednich cech, dyscyplin i atrybutów oraz historii i doświadczeń nowego wampira. Reszta historii to mrok…
Zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie KLUBU FANTASTYKI I GIER w Dworku na Długiej
17 grudnia o godzinie 16.30. Będziemy kontynuować zabawę z wielkimi robotami i postaramy się rozegrać pierwszą przygodę w Świecie Mroku.